Είναι μεγάλο επίτευγμα να μπορείς να ξεκινήσεις τη δική σου startup σε αυτόν τον πυκνό παγκόσμιο επιχειρηματικό τομέα. Ονειρευτήκατε σπουδαίους πόρους, ιδέες και σχέδια δράσης για να δημιουργήσετε τη νέα σας πλατφόρμα.
Ένα χτύπημα στην πλάτη για σένα και ένα χτύπημα στον άλλο ώμο. Πρέπει ακόμα να γίνεις πιο δυνατός για να γίνεις πιο δυνατός.
Σε αυτόν τον δυναμικό και επιδραστικό κλάδο, πρέπει να λάβετε μέτρα για να δημιουργήσετε το όνομα της επωνυμίας σας με μια σταθερή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την εκκίνηση σας.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ για νεοφυείς επιχειρήσεις είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο, μπορεί να συμβάλει δυναμικά στην παρουσία σας στο διαδίκτυο και να επηρεάσει θετικά την απόδοση σας.
Ό,τι κάνετε για να χτίσετε την ψηφιακή σας παρουσία έχει σημασία για την προσοχή της επωνυμίας σας. Όταν είστε γνωστοί στο κοινό-στόχο σας, θα αρχίσει να επηρεάζει τα αποτελέσματά σας.
Και ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να χτίσετε μια ισχυρή παρουσία είναι να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά μέσα για τις ανάγκες μάρκετινγκ σας.
Ακολουθούν 5 βασικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για startups:
1. Εμπειρία χρήστη
Το κοινό σας είναι αυτό που έχει σημασία. Το κοινό σας πρέπει να μπορεί να αλληλεπιδρά με την επωνυμία σας, τις αξίες σας και το προϊόν σας, για να οικοδομήσει μια διαρκή σχέση και σύνδεση με την επιχείρησή σας.
Ομοίως, το κοινό είναι πλέον πιο προσεκτικό και δεκτικό όταν οι επωνυμίες τους παρέχουν μια μοναδική εμπειρία χρήστη και αξία επωνυμίας.
Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για νεοφυείς επιχειρήσεις θα πρέπει να δημιουργηθούν προσεκτικά για να προσελκύσουν το κοινό της αγοράς σας. Ξεκινήστε την έρευνα και μάθετε τι λειτουργεί για το κοινό σας.
Δημιουργήστε το ενδιαφέρον και τις γνώσεις τους παρέχοντας περιεχόμενο που τους ενημερώνει και τους εμπνέει. Θα μπορείτε επίσης να ενισχύσετε τη φωνή της επωνυμίας με τη συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
Η εμπειρία χρήστη μπορεί να γίνει αποτελεσματική κυρίως μέσω περιεχομένου, καναλιών επικοινωνίας και διαισθητικής διεπαφής χρήστη.
Διαβάστε – Πώς να ξεκινήσετε μια διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ
Η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας. διαισθητική πλοήγηση στο μενού. chatbot που βοηθούν στην επικοινωνία. και η απλότητα και ο τόνος του περιεχομένου σας είναι το κλειδί για μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη.
Επιπλέον, πρέπει να αναπτύξετε μια στρατηγική διαχείρισης πελατών που σας βοηθά να συνδεθείτε με τους πελάτες σας.
Αυτή η στρατηγική θα σας καθοδηγήσει στη διαχείριση ερωτημάτων και παραπόνων. Επιπλέον, θα συλλέγει σχόλια για βελτίωση και θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται μέρος της κοινότητας της επωνυμίας.
Για παράδειγμα, αναπτύξτε μια σειρά από απλές συχνές ερωτήσεις και χρησιμοποιήστε τις για να απαντήσετε σε ερωτήματα από το κοινό και τους πελάτες σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, τηλέφωνο κ.λπ.
Αν θέλετε να εμπλακείτε περισσότερο, ο ψηφιακός κόσμος είναι γεμάτος νέες ενημερώσεις. Συνεχίστε και βρείτε περισσότερες συμβουλές και τάσεις για να δημιουργήσετε μια ελκυστική εμπειρία χρήστη.
2. Δημιουργικό περιεχόμενο
Θα χρειαστεί να επενδύσετε σε μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που θα προσελκύει το κοινό σας. Δημιουργήστε μοναδικό και φρέσκο περιεχόμενο, καθώς μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στην αγορά-στόχο σας.
Από την επικοινωνία του μηνύματος της επωνυμίας σας έως την προσέλκυση πληροφοριών στους πελάτες σας, το περιεχόμενο είναι υπέρτατο επειδή προσφέρει στους πιθανούς πελάτες σας κάτι χρήσιμο.
Το ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησής σας.
Το κοινό σας αναζητά κυρίως περιεχόμενο που μεταδίδει αξία. Ο Jeff Bulla λέει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον κανόνα 80/20 για τη δημιουργία και τη διαχείριση περιεχομένου.
Πηγαίνετε κατευθείαν στο θέμα! Το 80% του περιεχομένου σας δεν πρέπει να αφορά το προϊόν σας –όχι, δεν έχει καθόλου αντίθετα αποτελέσματα– και το 20% θα μπορούσε να επικεντρωθεί στις διαδικτυακές σας πωλήσεις, δώρα κ.λπ.
Η ανταλλαγή μηνυμάτων κατακλύζει επίσης τη βιομηχανία. Ο Neil Patel εξήγησε πώς η καμπάνια μάρκετινγκ του Facebook Messenger δίνει μια φωτεινή είσοδο στο αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ.
Το κοινό σας θα είναι πιο πιθανό να ακολουθήσει έναν σύνδεσμο που λαμβάνεται στο Facebook Messenger παρά μέσω μιας καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email. Και πάλι, το περιεχόμενο που δημιουργείτε και το μέσο που θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Μάθετε περισσότερα για τα bots του Facebook Messenger.
3. Πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η παρουσία και η ταυτότητά σας στο διαδίκτυο ξεκινά από τον ιστότοπό σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, μπορείτε να προσελκύσετε το κοινό σας, να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας με ισχυρό περιεχόμενο μέσω μιας σταθερής πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ως startup, ένα από τα πρώτα πράγματα που πιθανότατα δουλέψατε ήταν μια ενεργή στρατηγική στα social media.
Γνωρίζετε ότι σε αυτόν τον επιχειρηματικό τομέα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για την αξιοποίηση της αναγνωρισιμότητας και της αξίας της επωνυμίας σας.
Εφαρμογές όπως το SnapChat και το Instagram γίνονται δημοφιλείς και προσελκύουν κοινό με επωνυμίες.
Να είστε συνεπείς και τακτικοί στη στρατηγική σας στα social media και να μεγιστοποιήσετε την ανάπτυξή σας. Οι καλές στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να έχουν βαθύ αντίκτυπο στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στις μετατροπές, στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και, φυσικά, στην υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Και ενώ οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικές και μαίνονται με επιτυχία για νεοφυείς επιχειρήσεις και καθιερωμένες επωνυμίες, το μάρκετινγκ επιρροής έχει αυξηθεί από το 2016. Μοιάζει με τις παραπομπές που είναι ελκυστικές για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Παρακολουθήστε προσεκτικά ποιοι μπορεί να είναι οι επηρεαστές της επωνυμίας σας. Απευθυνθείτε και προσελκύστε τους για να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας σας.
4. Το βίντεο μάρκετινγκ βρίσκεται σε άνοδο
Τα βίντεο είναι ισχυρά εργαλεία για τις νεοφυείς επιχειρήσεις να επικοινωνούν εντατικά. Σκεφτείτε τις ιστορίες Facebook Live, Instagram Stories και Snapchat για να προσελκύσετε το κοινό σας.
Μπορείτε να φιλοξενήσετε διαδικτυακά σεμινάρια και ζωντανές εκδηλώσεις για την κυκλοφορία προϊόντων, να φιλοξενήσετε σεμινάρια και να απαντήσετε σε ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο. Δίνει μια απτή αίσθηση στο κοινό σας και το βοηθά να συνδεθεί πιο στενά με την επωνυμία και το προϊόν σας. Πλέον το Ιατρικό Μάρκετινγκ προσφέρει ενημέρωση μέσω βίντεο για την καλύτερη κατανόηση των θεραπειών.
5. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Και πάνω από όλα, επενδύστε σε μια αξιόπιστη λύση SEO. Πραγματοποιήστε έλεγχο SEO και μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τον ιστότοπό σας και τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Το SEO θα εξετάσει πτυχές της βελτιστοποίησης του ιστότοπου και των σελίδων σας, της βελτιστοποίησης συσκευών και της δημιουργίας αξιόπιστων συνδέσμων για καλύτερη ορατότητα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Για παράδειγμα, σε μια από τις πολύ σημαντικές ενημερώσεις της Google, οι ιστότοποι που δεν ανταποκρίνονται σε διάφορες ψηφιακές συσκευές δεν θα εμφανίζονται πλήρως στην αναζήτηση, ανεξάρτητα από τις μετρήσεις SEO τους!
Μόλις κατανοήσετε τη φύση της συσχέτισης, την προσέγγιση και τον αντίκτυπο στο SEO της επωνυμίας σας, ανανεώστε ή επαναπροσδιορίστε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ανάλογα.
Κατανοήστε πώς λειτουργεί το SEO και μάθετε για τις προσδοκίες και τις προοπτικές της πρόσληψης ειδικών SEO. Αυτό θα βοηθήσει την startup σας να αναπτυχθεί πιο γρήγορα. Να είστε συνεπείς και τακτικοί στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Βελτιστοποιήστε την ανάπτυξη
Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμεύσει ως καταλύτης για την ευαισθητοποίηση, τον αντίκτυπο και την επιχειρηματική ανάπτυξη, επειδή συνδέει το κοινό με την επιχείρηση σε πραγματικό χρόνο και, επομένως, πιο γρήγορα από τις στρατηγικές. Μπορείτε επίσης να λάβετε βοήθεια από τα καλύτερα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ για startups για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Επομένως, τα ποσοστά μετατροπής θα μπορούσαν επίσης να επηρεαστούν θετικά. Η τάση των καταναλωτών να δοκιμάζουν νέες επωνυμίες αυξάνεται εάν τους κάνει να αισθάνονται πραγματικά μια σύνδεση με τις αξίες της επωνυμίας.
Μεγιστοποιήστε τα κέρδη
Στην ψηφιακή εποχή, έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να πετύχετε τους στόχους σας και να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας. Η υιοθέτηση της ψηφιοποίησης και η κατανόηση των κορυφαίων προτεραιοτήτων των πελατών σας και η αλλαγή των απαιτήσεων των πελατών είναι εξίσου ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα.