May 18, 2022
digital marketing (3)

Ας το ξεκινήσουμε με μερικά στατιστικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να κατανοήσετε τον πιθανό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας! Πάνω από το 90% κάθε διαδικτυακής αλληλεπίδρασης ξεκινά από μια μηχανή αναζήτησης. Πραγματοποιούνται περισσότερες από 70.000 αναζητήσεις κάθε δευτερόλεπτο. Αυτοί είναι οι ίδιοι άνθρωποι που αποτελούν τους 3,2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο τρόπος με τον οποίο βρίσκετε την επιχείρηση και την επωνυμία σας μπροστά σε αυτούς τους ανθρώπους. Γνωρίζοντας πώς να ξεκινήσετε διαδικτυακές καμπάνιες μάρκετινγκ είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείτε επιτυχία στο διαδίκτυο, επομένως συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς. Οι βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν διαφέρουν τόσο από τις πιο παραδοσιακές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Θα θέλετε να ξεκινήσετε με μια εις βάθος κατανόηση του ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης-στόχος σας.

  • Πού είναι το κοινό σας και πού θα το βρείτε στο διαδίκτυο;
  • Πώς θα τα βρείτε στο διαδίκτυο;
  • Τι είδους περιεχόμενο θα ήθελαν να δουν;
  • Τι είδους ερωτήσεις πρέπει να απαντήσουν;

Εάν η προσωπικότητα του κοινού σας και αυτό που αναζητά αποτελούν τα θεμέλια για τη στρατηγική σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, τότε είστε ήδη στα μισά του δρόμου προς την επιτυχία. Χρήση εργαλείων διαδικτυακού μάρκετινγκ Αν αναζητήσετε εργαλεία διαδικτυακού μάρκετινγκ, θα δείτε τον τεράστιο αριθμό που είναι διαθέσιμος στις επιχειρήσεις. Υπάρχει ένα διαδικτυακό εργαλείο για τα πάντα, από την παρακολούθηση της διαδικτυακής σας φήμης έως τη μέτρηση της απόδοσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τη βοήθεια στον προγραμματισμό περιεχομένου. Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας τους στόχους και τους στόχους σας. τι θέλετε να πετύχετε με τις ψηφιακές και διαδικτυακές καμπάνιες μάρκετινγκ;

Γνωρίζοντας τι θέλετε να επιτύχετε, μπορείτε να αποκρυπτογραφήσετε τι πρέπει να μετρήσετε και, με τη σειρά σας, να επιλέξετε εργαλεία διαδικτυακού μάρκετινγκ που μπορούν να σας βοηθήσουν τόσο να το πετύχετε όσο και να το μετρήσετε. Πρέπει να ερευνήσετε τις επιλογές που καλύπτουν τις άμεσες ανάγκες σας και να δημιουργήσετε μια λίστα με τα κόστη για καθεμία και τις δυνατότητες που καλύπτει η καθεμία.

Για παράδειγμα, ορισμένα εργαλεία χρεώνουν ανά χρήστη και άλλα χρεώνουν ανά μήνα, κάτι που μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στον προϋπολογισμό σας, εάν περισσότερα από ένα άτομα χρειάζονται πρόσβαση. Επιμείνετε στη στρατηγική σας Καμία εκστρατεία μάρκετινγκ δεν μπορεί να είναι επιτυχημένη χωρίς μια σταθερή στρατηγική, είτε στο διαδίκτυο είτε όχι.

Ένα σταθερό σχέδιο σημαίνει ότι η διαδικτυακή σας καμπάνια μάρκετινγκ πρέπει να είναι απολύτως σύμφωνη με την επωνυμία και την ταυτότητά σας. Εάν χρειάζεστε ένα παράδειγμα, μπορείτε να το ελέγξετε εδώ. Μια σταθερή στρατηγική περιλαμβάνει επίσης τον τόνο και τη φωνή των διαδικτυακών μηνυμάτων σας και τον σχεδιασμό της επωνυμίας σας. Τελικά, οι διαδικτυακοί επισκέπτες πρέπει να αναγνωρίζουν την επωνυμία σας όπου κι αν αλληλεπιδρούν μαζί της.

Κάντε Magic με το Digital Marketing

Τώρα που ξέρετε πώς να ξεκινήσετε διαδικτυακές καμπάνιες μάρκετινγκ, πρέπει να θυμάστε κάτι ακόμη: Να δίνετε πάντα προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας όταν πρόκειται για διαδικτυακό περιεχόμενο και μάρκετινγκ. Εάν το συνδυάσετε με τις προτιμήσεις του κοινού σας, εγγυόμαστε ότι θα δείτε κάποια θετικά αποτελέσματα. Μεταβείτε στην ενότητα Μάρκετινγκ και Προώθησης για περισσότερο εξαιρετικό περιεχόμενο.

Leave a Reply

Your email address will not be published.